SØG JOB HOS OS

Vi har en ærlig, dynamisk, fleksibel og resultatorienteret virksomhedskultur.
Vi løfter i flok, og ved hvornår vi skal arbejde hårdt, og hvornår vi skal fejre vores successer.

Hvis du synes det lyder spændende, du har en stærk positiv indstilling og elsker det gode håndværk, desuden har du et opmærksomt blik for kvalitet og detaljer.
Du ser muligheder, og er god til at skabe motivation og gejst omkring dig.
Du har gode kommunikation- og forhandlingsevner, og har en løsningsorienteret indstilling.
Du har hjerne og hjerte på rette sted, og arbejder med høj energi, passion og selvdisciplin.
Og har derudover lysten til at bidrage til den fortsatte positive udvikling hos AROS Maler Entreprise.

Du vil få rig mulighed for personlig og faglig udvikling, sammen med dygtige og kompetente kolleger, i en ung virksomhed, bygget på positive værdier.

VI GLÆDER OS TIL AT HØRE FRA DIG

JOBOPSLAG // ADMINISTRATIV ASSISTENT

HAR DU LYST TIL AT TAGE MED OS PÅ VORES REJSE?

AROS Maler Entreprise & AROS Development vokser og vokser, og vi er i dag så heldige at have 150 vidunderlige medarbejdere, men vi mangler en engageret og ansvarsbevidst Administrativ Assistent, til at arbejde tæt sammen med vores ledelse.

Du bliver en central kollega i teamet, da du bl.a. løser administrative og praktiske opgaver for ledelsen samt sikrer dialog og overblik over hvilke opgaver som skal prioriteres.

Vi hjælper selvfølgelig hinanden når der er travlt, så du skal gerne være en hjælpsom og imødekommende holdspiller, som har udpræget overblik og kan håndtere en vifte af forskellige opgaver, som nemt kan skifte mange gange på en dag.

 

DINE ANSVARSOMRÅDER OMFATTER BL.A:

  • Kalenderhåndtering/daglig planlægning/ressourcestyring for ledelsen,
  • Administrativ opfølgning på byggesager,
  • Opfølgning på afgivne tilbud/salg,
  • Back up på mails,
  • Registreringer i og af projekter,
  • Kvalitetssikring, drift og vedligehold konverteres og uploades til partneres digitale systemer,
  • Administration af materiel; eks. biler, maskiner, værktøj, firmatøj.
  • Ejendomsadministration,
  • Varetage den daglige kontakt med udlejer,
  • Bestille frokost, printerpapir mm, til kontoret,
  • Firmaudflugter, gaver/hilsner til medarbejdere og samarbejdspartnere, planlægges og systematiseres i samarbejde med ledelsen.

 

DINE KOMPETENCER:

  • Du kan holde kursen i vores kontrolrum,
  • Du er en velformuleret, udadvendt person med gennemslagskraft,
  • Du er serviceminded, energisk og god til relationer,
  • Du er ambitiøs og har et nysgerrigt mind-set, samt en resultatorienteret tilgang til dit job,
  • Du kan selvstændigt organisere og prioritere dine opgaver,
  • Du arbejder struktureret og bevarer overblikket i en travl hverdag,
  • Du er initiativrig og omstillingsparat,
  • Du er fleksibel og tænker løsningsorienteret,
  • Du behersker IT/Officepakken på højt niveau, samt har lyst og vilje til at sætte dig ind i nye IT-systemer,
  • Du har forståelse for, eller erfaring fra byggebranchen,
  • Du har relevant erfaring fra en lignende stilling,
  • Du bidrager med energi, positiv indstilling, smil og humoristisk sans,
  • Du er hjælpsom og imødekommende,
  • Du trives med at der foregår en del omkring dig, samtidig med at du skal fordybe dig i data der kræver koncentration og et skarpt øje på detaljen,
  • Du behersker engelsk på skrift såvel som tale,

 

DU TILBYDES:

  • Et udfordrende og spændende job i en ung, innovativ virksomhed, bygget på positive værdier,
  • Flinke, dygtige og kompetente kolleger, i et team hvor ambitionerne er høje,
  • En afvekslende hverdag hvor dine opgaver spænder bredt,
  • Et stærkt socialt miljø, højt til loftet og med en uformel og humoristisk omgangstone,
  • Et job med et stort ansvar og indflydelse samt rig mulighed for personlig og faglig udvikling,

 

OM AROS MALER ENTREPRISE & AROS DEVELOPMENT:

AROS Maler Entreprise er et kvalitetsmalerfirma, hvor service, professionalisme og ordentlighed er kerneværdier.

Vi udfører malerentrepriser indenfor nybyggeri og renovering i hele landet, og har hovedkontor i Aarhus.

AROS Maler Entreprise har siden 2010 udviklet sig til at være et betydeligt malerfirma. For os er ærlighed og ordholdenhed essentielt. Vi siger hellere nej til en opgave, end ja til noget vi ikke tror på. Vi har et stort fokus på projektledelse og sikkerhed. Vi stiller høje krav til vores leverandører og bruger kun kvalitetsprodukter.

Vores kunder forventer en høj standard, og det passer os godt.

AROS Development blev etableret, som et nyt selvstændigt forretningsben, i August 2017, med levering og montage af porebeton til byggerier i hele landet.

Hensigten er at udnytte synergien i at have både opsætning af porebeton og den efterfølgende malerbehandling af vægge, samlet hos én leverandør.

Sidste nye skud på stammen i AROS Maler Entreprise er etableringen af vores service- og renoveringsafdeling, fra August 2018.

Her udfører vi hurtigt, fleksibelt og effektivt service- og renoveringsopgaver, samt mindre projekter, indenfor vores kerneområder.

 

Vi har i AROS Maler Entreprise & AROS Development pt omkring 150 fantastiske medarbejdere. Vi har store ambitioner og er i konstant udvikling, så vi er altid på udkig efter nye, dygtige og inspirerende kolleger, som har lysten og kvalifikationerne til at tage med på vores spændende rejse.

Har ovenstående fanget din interesse, vil det glæde os hvis du har lyst til at søge nye udfordringer hos os.

Send hurtigst muligt CV samt ansøgning til: Simon Elkjær // mail: se@aros-maler.dk da samtaler vil blive afholdt løbende.

Vi ser frem til at høre fra dig.

MENU